Hoppa till innehåll
Inköpsprocessen
-
Annonsering av kvalificeringssystem
-
Hur ska upphandlingar av välfärdstjänster annonseras?
-
Hur säkerställer vi att en upphandling verkligen når marknaden?
-
Vad är tidsfristen för att komma in med anbud vid förhandlat förfarande enligt LUFS?
-
Hur ska tidsfristen för upphandlingar över tröskelvärdet beräknas när annonsering ska ske i TED?
-
Annonseringstid vid upphandling under tröskelvärde?
-
Vad måste finnas med i annonsen vid upphandling?
-
Annonsering enligt LUK vid upphandling av sociala och andra särskilda tjänster
-
Annonsering av upphandling enligt LUFS
-
Hur annonsering av upphandlingsdokumenten efter genomförd dialog vid KPD?
-
Hur ska upphandlingar av sociala och andra särskilda tjänster över tröskelvärdet annonseras?
-
Hur ska dynamiska inköpssystem (DIS) annonseras?
-
Är det tillåtet att kräva betalning för att få tillgång till upphandlingsdokument?
-
Finns någon skyldighet att informera befintlig leverantör om annonsering av kommande upphandling?
-
Annonsering och meddelanden i TED
-
Var hittar jag information om aktuella pågående upphandlingar?
-
Vad är skillnaden mellan annons och förfrågningsunderlag?
-
Frågor om annonsering vid upphandling av koncession
-
Finns det någon databas för all offentlig upphandling i Sverige?
-
Var måste vi annonsera en upphandling?
-
Annons vid ändring av avtal på grund av kompletterande beställningar?
-
Urvalsförfarande vid upphandling av sociala tjänster och andra särskilda tjänster
-
Hur annonseras upphandling av sociala tjänster i TED?