Hoppa till innehåll
Inköpsprocessen
-
Får en upphandlande organisation neka elektronisk signatur?
-
Hur många dagar innan sista anbudsdag får frågor och svar stänga?
-
Kan vi använda vanlig e-post för att skicka ut anbudsinbjudningar och ta in anbud i ett DIS?
-
Var måste vi annonsera en upphandling?
-
Måste all dokumentation vara med i steg 1 vid selektivt förfarande?
-
Del av upphandlingsdokument i fysiskt format
-
Är kommunikation tillåten under avtalsspärren?
-
Finns någon skyldighet att informera befintlig leverantör om annonsering av kommande upphandling?
-
Förhandling i urvalsförfarande - vilka formella krav på genomförandet finns?
-
Avancerad elektronisk underskrift enligt 12 kap. 7 § LOU
-
Hur ska jag besvara en privat inkommen fråga i en annonserad upphandling?
-
När ska en upphandlande myndighet meddela att ett anbud förkastas?
-
Kan upphandlande myndighet vägra acceptera elektroniska anbud?
-
Måste man kommunicera på ett visst sätt vid avrop från statliga ramavtal?
-
Måste man ta emot anbud elektroniskt vid upphandling under tröskelvärdet?
-
Måste anbud lämnas in elektroniskt?